fot. archiwum bogatynia.info.pl

W strukturze organizacyjnej UMiG Bogatynia pojawił się Wydział Zarządzania Procedurami Kancelaryjnymi. Naczelnikiem jest p. Anetta Bednarek



Od roku 2007 wskutek reorganizacji urzędu liczba wydziałów wzrosła z 11 do 15. Oprócz wydziałów w strukturze urzędu funkcjonuje między innymi Biuro Burmistrza, Biuro Rady Gminy i Miasta, Biuro Obsługi Interesanta, Dział Audytu i Kontroli Wewnętrznej, Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego, Urząd Stanu Cywilnego. W ubiegłym roku powstał Wydział Komunikacji Społecznej, na którego czele stoi p. Marcin Kiersnowski.

Wydział Zarządzania Procedurami Kancelaryjnymi m.in. realizuje zadania z zakresu prowadzenia archiwum zakładowego, nadzoru nad Biuletynem Informacji Publicznej, koordynowania czynności kancelaryjnych oraz doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością.

Pozostałe wydziały to (w nawiasach nazwiska naczelników): W. Zamówień Publicznych (Józef Kosobucki), W. Funduszy Zewnętrznych (Marek Wołk – Lewanowicz), W. Ochrony Środowiska i Zagospodarowania Przestrzennego (Jolanta Nietrzeba – Marcinonis), W. Przygotowania Inwestycji (Janusz Michalski), W. Realizacji Inwestycji (Czesław Brożyna), W. Polityki Społecznej i Świadczeń Socjalnych (Ewa Szczepkowska), W. Edukacji, Kultury i Sportu (Joanna Iżycka – Kuś), W. Organizacyjno – Prawny (Olimpia Stanaszek), W. Spraw Obywatelskich (Agnieszka Dżoga), W. Budżetowy (brak informacji), W. Podatkowy (Andrzej Remian), W. Gospodarki Gruntami i Handlu (Lucyna Pędrak), W. Współpracy Regionalnej i Transgranicznej (Iwona Czajkowska).

Podziel się ze znajomymi!

W celu zapewnienia jak najlepszych usług online, ta strona korzysta z plików cookies.

Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na używanie naszych plików cookies.