Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia, Wojciech Dobrołowicz, wydał zarządzenie w sprawie ustanowienia certyfikatu „Ambasador bogatyńskiej turystyki”. Certyfikat jest przyznawany osobom fizycznym i organizacjom, które w wyjątkowy sposób przyczyniły się do rozwoju turystyki w gminie Bogatynia.  

Wzór certyfikatu, fot. grafika komputerowa 

Działalność, która może kwalifikować do otrzymania certyfikatu, obejmuje wszelkie inicjatywy społeczne, edukacyjne oraz zawodowe. Chodzi o działania, które zwiększają zainteresowanie turystyką, promują dziedzictwo i atrakcje regionu, a także podnoszą jakość usług turystycznych.  

Wniosek o przyznanie certyfikatu składa do burmistrza Naczelnik Wydziału Rozwoju Turystyki i Promocji Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni. Obsługą całego procesu zajmuje się ten sam wydział. Ostateczną decyzję o przyznaniu certyfikatu podejmuje burmistrz, a od tej decyzji nie ma możliwości odwołania. Wzór certyfikatu, który otrzymują wyróżnieni, został określony w zarządzeniu.  

Wzór wniosku o nadanie certyfikatu „Ambasador bogatyńskiej turystyki” jest dostępny jako załącznik do regulaminu. We wniosku należy podać dane pretendenta (osoby lub organizacji), a także dane osoby zgłaszającej. Niezbędne jest również uzasadnienie, które wyjaśnia, dlaczego dana osoba lub organizacja zasługuje na to wyróżnienie. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach tego procesu jest Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia.  

Podziel się ze znajomymi!

W celu zapewnienia jak najlepszych usług online, ta strona korzysta z plików cookies.

Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na używanie naszych plików cookies.