Już od grudnia 2020 roku Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni wychodzi naprzeciw potrzebom osób starszych i tych z niepełnosprawnościami. To właśnie z myślą o nich urząd uruchomił usługę "Mobilny Urzędnik", która pomoże załatwić sprawy urzędowe bez konieczności wychodzenia z domu. To urzędnik dotrze do petenta w określone miejsce zamieszkania na terenie miasta i gminy Bogatynia.

 

W celu załatwienia potrzebnej sprawy należy skontaktować się z Urzędem Miasta i Gminy w Bogatyni telefonicznie, mailowo, listownie (Bogatynia, ul. Daszyńskiego 1) lub poprzez opiekuna, który może zgłosić taką potrzebę w Biurze Obsługi Interesanta w budynku głównym urzędu. Po zgłoszeniu o potrzebie skorzystania z pomocy Mobilnego Urzędnika i wyjaśnieniu czego dotyczy sprawa, pracownik urzędu odpowiedzialny za daną sprawę skontaktuje się z mieszkańcem, by ustalić dogodny dla osoby zgłaszającej termin wizyty. W ustalonym dniu urzędnik dostarczy potrzebne dokumenty i pomoże w ich wypełnieniu. W celu zapewnienia bezpieczeństwa w dniu umówionej wizyty mieszkaniec otrzyma telefonicznie potwierdzenie od pracownika urzędu imienia i nazwiska Mobilnego Urzędnika, który w tym dniu dotrze do mieszkańca w celu realizacji usługi.

UWAGA: Usługa mobilnego urzędnika jest bezpłatna.

Źródło: UMiG Bogatynia

Podziel się ze znajomymi!

W celu zapewnienia jak najlepszych usług online, ta strona korzysta z plików cookies.

Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na używanie naszych plików cookies.