fot. bogatynia.info.plW dniu 21 lipca br. Mobilne Centra Dentystyczne zbadają stan zdrowia jamy ustnej mieszkańców Bogatyni

Od 16 czerwca br. trwa akcja bezpłatnych przeglądów dentystycznych Instytutu blend-a-med Oral B. Mobilne Centra Dentystyczne odwiedzają ponad 380 miejscowości na terenie całego kraju, aby zbadać stan polskich zębów i dziąseł. Współorganizatorem akcji jest sieć sklepów Biedronka, a patronat nad akcją objęli: Stowarzyszenie Polskich Higienistek Stomatologicznych oraz profesjonalne magazyny dentystyczne, Dental Tribune International, Nowy Gabinet Stomatologiczny, Stomatologia.

W dniach 15 – 21 lipca br. Mobilne Centra Dentystyczne zbadają stan zdrowia jamy ustnej mieszkańców Jeleniej Góry, Mirska, Lwówka Śląskiego, Gryfowa Śląskiego, Bolesławca, Zgorzelca oraz Bogatyni.

Polacy niewystarczająco dbają o zdrowie jamy ustnej. Z danych Eurobarometer wynika, że aż 66% Polaków odwiedza gabinety dentystyczne rzadziej, niż raz w roku. Co więcej, nie wszyscy zdają sobie sprawę, że zęby to nie jedyny obszar jamy ustnej, z którym mamy problemy. Z Monitoringu Zdrowia jamy Ustnej wynika, że aż 75,5% Polaków cierpi z powodu złego stanu dziąseł. W codziennych zabiegach higienizacyjnych dziąsła są często ignorowane, a tymczasem to od nich w dużej mierze zależy zdrowie całej jamy ustnej.

Teraz Polacy mają unikatową okazję, by sprawdzić stan swoich zębów i dziąseł oraz dowiedzieć się, jak prawidłowo dbać o zdrowie jamy ustnej, by przez wiele lat cieszyć się zdrowym uśmiechem. 16 czerwca br. ruszyła ogólnopolska kampania Instytutu blend-a-med Oral-B. Mobilne Centra Dentystyczne Instytutu odwiedzają ponad 380 miast na terenie całej Polski. W każdym Centrum wykonywane są bezpłatne przeglądy jamy ustnej, ze szczególnym uwzględnieniem sprawdzenia stanu zdrowia dziąseł. Odwiedzający otrzymują również porady i wskazówki, jak prawidłowo dbać o zdrowie zębów i dziąseł.

W dniach 15-21 lipca Mobilne Centra Dentystyczne odwiedzą województwo dolnośląskie. Z darmowych przeglądów będą mogli skorzystać mieszkańcy Jeleniej Góry, Mirska, Lwówka Śląskiego, Gryfowa Śląskiego, Bolesławca, Zgorzelca oraz Bogatyni. Mobilne Centra Dentystyczne będą czekać na parkingach sklepów Biedronka w godzinach 9.00-19.00 według następującego harmonogramu:

  • 15 lipca – Jelenia Góra, ul. Wrocławska

  • 16 lipca – Mirsk, ul. Sikorskiego

  • 17 lipca – Lwówek Śląski, ul. Oświęcimska 480

  • 18 lipca – Gryfów Śląski, ul. Kolejowa

  • 19 lipca – Bolesławiec, ul. Wróblewskiego

  • 20 lipca – Zgorzelec, ul. Armii Krajowej 30

  • 21 lipca – Bogatynia, ul. II Armii Wojska Polskiego 10

Kampania Instytutu blend-a-med Oral-B ma na celu zachęcenie Polaków do regularnych wizyt kontrolnych u dentysty i pokazać ilu problemom ze zdrowiem zębów i dziąseł można zapobiec dzięki regularnemu sprawdzaniu stanu jamy ustnej i odpowiedniej codziennej pielęgnacji.

Kampania profilaktyki zdrowotnej jamy ustnej odbywa się pod patronatem medialnym magazynów Dental Tribune International, Nowy Gabinet Stomatologiczny oraz Stomatologia i jest rekomendowana przez Stowarzyszenie Polskich Higienistek Stomatologicznych.

Źródło: mat. pras.

Podziel się ze znajomymi!

W celu zapewnienia jak najlepszych usług online, ta strona korzysta z plików cookies.

Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na używanie naszych plików cookies.