Burmistrz Wojciech Dobrołowicz odpowiada na zapytania złożone przez radnego Dominika Zawadę. Chodzi o koszty festynów i imprez towarzyszących.

Impreza w Bogatyni, fot. F. Romaniak

- (...) informuję, iż zadania pod nazwą "Roztańczona Polska" i "Polska od Kuchni" organizowane były w ramach jednego wydarzenia - odpowiada burmistrz na pytanie radnego. Łączne koszty poniesione z tego tytułu wyniosły 72 053,40 zł (ok. 70 tys. zł organizacja zgodnie z umową, ok. 2 tys. zł bilbordy).

- Ponadto, odpowiadając na pytanie dotyczące przychodów z tytułu udostępniania miejsca dla tzw. food trucków i dmuchanych zamków informuję, że w trakcie tego wydarzenia nie było wymienionych wyżej atrakcji, a co za tym idzie również przychodów, ponieważ był to otwarty, tematyczny festiwal kół gospodyń, który tež w zupełności zaspokoił potrzeby kulinarne obecnych na wydarzeniu mieszkańców - dodaje burmistrz.

Koszty poniesione na realizację zadania pod nazwą "Pumptrack Energii" wyniosły odpowiednio: plakaty 700 zł, nagrody konkursowe 2 670,59 zł, billboardy 541,20 zł,  koncert zespołu SUMPTUASTIC 14 760 zł, ZAIKS 1 476 zł. Suma: 20 147,79 zł.

Do imprezy dołożył się Bogatyński Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny. Wynajem dmuchańców dla najmłodszych - Piknik Rodzinny Pumptrack 2 000 zł i pokaz sportowców/alternatywa dla uzależnień - Piknik Rodzinny Pumptrack 16 200 zł. Suma: 18 200 zł.

Część opłacił także Bogatyński Ośrodek Kultury za ok. 18 tys. zł (zakup żywności, scena nagłośnienie, plakaty, toalety, etc.).

- Ponadto informuję, ze z tytułu organizacji zadania pod nazwą "Pumptrack Energi" Gmina nie osiągnęła przychodów - dodaje burmistrz. 

Podziel się ze znajomymi!

W celu zapewnienia jak najlepszych usług online, ta strona korzysta z plików cookies.

Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na używanie naszych plików cookies.