Urząd Miasta i Gminy Bogatynia ogłosił konkursy na trzy wolne stanowiska urzędnicze. Tylko jeden może doczekać sie finału. Urzędnicy poszukiwali dwóch podinspektorów i jednego audytora

fot. archiwum bogatynia.info.pl

Jak pisaliśmy w artykule UMiG Bogatynia szuka pracowników nieczęsto zdarzają się konkursy na wolne stanowiska urzędnicze w bogatyńskim magistracie, a tym razem ogłoszono wakaty aż na trzech stanowiskach. Tylko jedno z nich może doczekać się finału. Poszukiwany był podinspektor ds. realizowania inwestycji, podinspektor ds. ochrony środowiska i audytor wewnętrzny.

Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia unieważnił nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora ds. ochrony środowiska już 15.06.2015r.  (informację o unieważnieniu podano dzisiaj). Unieważnienie odbyło się z przyczyn organizacyjnych. Osoby, które złożyły dokumenty aplikacyjne na ww. stanowisko mogą je odebrać osobiście   w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni. 

W wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. realizowania inwestycji zakwalifikowało się dwóch bogatynian spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze: Krzysztof Kosowicz i Marcin Nowakowski.

W wyniku naboru na stanowisko audytora wewnętrznego nie wybrano żadnego kandydata do zatrudnienia, ponieważ nie wpłynęła żadna oferta. Nie pierwszy już raz. Choć magistrat w ogłoszeniu podaje, że stanowisko jest "konkurencyjne" od lat nie ma nie chętnych. Stanowisko audytora jest obowiązkowe. Na brak audytora zwracała uwagę burmistrzowi Bogatyni nawet Najwyższa Izba Kontroli (vide NIK o inwestycjach na terenach powodziowych). Według raportu NIK w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni nie zapewniono prowadzenia audytu wewnętrznego przez cały okres objęty kontrolą. W latach 2010–2013 Burmistrz czterokrotnie ogłaszał nabór na stanowisko audytora w Urzędzie. W wyniku tych działań zatrudniono audytora w okresie od 1 grudnia 2011 r. do 31 maja 2012 r. W czasie swojego zatrudnienia audytor nie przeprowadzał audytu w zakresie planowania i realizacji inwestycji na terenach zagrożonych powodzią. Obowiązek prowadzenia audytu przez Gminę jako jednostkę samorządu terytorialnego powstał od 1 stycznia 2010 r. Odpowiedzialnym za jego wprowadzenie był Burmistrz, który nie podjął skutecznych działań w tym zakresie.

Podziel się ze znajomymi!

W celu zapewnienia jak najlepszych usług online, ta strona korzysta z plików cookies.

Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na używanie naszych plików cookies.