Urząd Miasta i Gminy Bogatynia ogłosił konkursy na trzy wolne stanowiska urzędnicze. Oferty można składać przed końcem czerwca. Urzędnicy poszukują dwóch podinspektorów i jednego audytora

fot. archiwum bogatynia.info.pl

Nieczęsto zdarzają się konkursy na wolne stanowiska urzędnicze w bogatyńskim magistracie, a tym razem ogłoszono wakaty aż na trzech stanowiskach. Poszukiwany jest podinspektor ds. realizowania inwestycji, podinspektor ds. ochrony środowiska i audytor wewnętrzny. We wszystkich przypadkach wymagane są szczegółowe wymagania - w tym obligatoryjnie wykształcenie wyższe. Wymagane dokumenty (patrz linki poniżej) należy składać do 26.06 br w bogatyńskim magistracie.

Stanowisko audytora jest obowiązkowe najtrudniejsze do obsadzenia z powodu braku chętnych. Na brak audytora zwracała uwagę burmistrzowi Bogatyni nawet Najwyższa Izba Kontroli (vide NIK o inwestycjach na terenach powodziowych). Według raportu NIK w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni nie zapewniono prowadzenia audytu wewnętrznego przez cały okres objęty kontrolą. W latach 2010–2013 Burmistrz czterokrotnie ogłaszał nabór na stanowisko audytora w Urzędzie. W wyniku tych działań zatrudniono audytora w okresie od 1 grudnia 2011 r. do 31 maja 2012 r. W czasie swojego zatrudnienia audytor nie przeprowadzał audytu w zakresie planowania i realizacji inwestycji na terenach zagrożonych powodzią. Obowiązek prowadzenia audytu przez Gminę jako jednostkę samorządu terytorialnego powstał od 1 stycznia 2010 r. Odpowiedzialnym za jego wprowadzenie był Burmistrz, który nie podjął skutecznych działań w tym zakresie.

Według zapisów budżetowych w UMiG jest zapewnione 167,5 etatów, na które wydajemy rocznie ponad 14 mln. zł.

Nabory na wolne stanowiska urzędnicze:

Podziel się ze znajomymi!

W celu zapewnienia jak najlepszych usług online, ta strona korzysta z plików cookies.

Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na używanie naszych plików cookies.